folder_openالکترونیک
بدون دیدگاه

مینی رادیکال : آیا وجود آدم فضایی ها حقیقت دارد؟

👽: این سوالیه که سالها مطرح هست و ذهن خیلیها رو به خودش مشغول کرده و شاید شما هم به این موضوع علاقه مند باشید . بسیاری از افراد به وجود داشتن اونها اعتقاد دارند و نظریه های خودشون رو با دلایل مختلف مطرح می کنند . از طرفی وارد شدن آدمهای فضایی به زمین و دوست شدن اونها با انسان و یا نابود کردن نوع بشر ، موضوع بسیارى از فیلم های علمی و تخیلی شده است و بعد از دیدن این فیلم ها دوباره به سوال نخست برمیگردیم ، آیا آدم فضایی واقعا وجود داره ؟!

👽: از فیلم که بگذریم ، شواهد علمی ای وجود داره که میگه بله ، موجودات فضایی وجود دارند و ممکنه که در آینده به ملاقات ما بیان و یا ما اونها رو ملاقات کنیم .حالا ما در این مطلب آسمونی ۵ دلیل قانع کننده برای تایید آدم فضایی داریم که در ادمه مطلب می توانید مشاهده فرمایید. با وجود ستاره ها و سیاره های بسیار زیادی که وجود دارند ، زندگی موجودات دیگری در فضا به غیر از انسان محتمل به نظر میرسه ، گرچه نمیشه به طور ۱۰۰% و قاطع این مساله رو بیان کرد ولی مطالعات نجومی نشان دهنده این هست که نزدیک ۵۰% یعنی نیمی از سیارات موجود در کل عالم هستی ، سیاراتی هستند که قابلیت زندگی و رشد گیاهان رو دارند . بنابر تخمین دانشمندان تنها در کهکشان راه شیری تریلیونها سیاره وجود داره و غیرمنطقی نیست که انتظار داشته باشیم یکی از این سیارات هم مانند زمین دارای حیات باشند.

👽:آب در سایر سیارات به غیر از زمین هم وجود داره ، همونطور که همه ما میدونیم ، این مایع برای زندگی بسیار حیاتی و مهم هست . شواهد نشان دهنده ی وجود آب در سطح مریخ هست همچنین یوروپ [یکی از قمرهای سیاره مشترى دارای اقیانوسی از مایعات است . همینطور در ونوس [زهره] ، تایتان و انکلاجوس [از اقمار زحل]و چند قمر دیگه آب مشاهده شده است.

👽: زندگی در سطح زمین به سرعت توسعه پیدا کرد ، سن زمین به طور تخمینی در حدود ۴٫۵ بیلیون سال بیان شده است . با توجه به شواهد وجود زندگیهای پیشین و اولیه ، از حدود ۳٫۴ بیلیون سال پیش حیات منبع در استرالیای امروزی در قالب زندگی باکتریایی دیده شده است که از اونها با نام استروماتولیت یاد میکنند . دانشمندان اعتقاد دارند که باکتری ها از نظر بیولوژیکی و زیست شناختی ساختار پیچیده ای دارند و همین باعث ایجاد نظریه ای میشه که حیات حتی قبل از این باکتری ها در سطح کره ی زمین وجود داشته که منجر به وجود این باکتریها شده است.

👽:حیات در شرایط طاقت فرسا هم وجود دارد ، هرکجا که قدم بگذارید ، حتی در اعماق زمین [مهم نیست چقدر عمیق و تاریک باشه] آثاری از حیات مشاهده شده است . حیات میتونه در هر شرایطی وجود داشته باشه و این دلیلی است برای اینکه امیدوار باشیم تا موجودات دیگری در جای دیگری از این جهان بی انتها وجود دارند . گفته میشه مریخ شرایط آب و هوایی بسیار نامساعدی داره ولی میکروبهایی در سطح زمین وجود دارند که به سادگی میتونند با شرایط مریخ سازگار بشوند و در اون شرایط زنده بمانند و تولید مثل کنند.

👽:پیام های دریافت شده ، سالهاست که دانشمندان در پی یافتن پاسخ این سوال هستند و رادیو تلسکوپ های بسیار بزرگی که ساخته شده اند ، پیامها و سیگنالهایی رو دریافت کرده اند که ناشناخته هستند و این احتمال وجود داره که توسط سایر موجودات برای برقراری ارتباط با بشر ارسال شده باشند . از معروفترین این سیگنالها در۱۵ آگوست سال ۱۹۷۷ در دانشگاه اوهایو امریکا ثبت شد . این سیگنال هرگز شرح داده نشد ولی زمانی که ثبت شد ، دانشمندان رو به قدرى شگفت زده کرد که در تمام دست نوشته های موجود عبارت “WoW” رو میشه دید!

👽:نگاهی به این دلایل ما رو به سمتی سوق میده که باور کنیم موجودات فضایی وجود دارند ، زندگی میکنند و واقعی هستند . در این موارد ، همیشه افراد شکاک ویا برخی اعتقادات مذهبی تحت هر شرایط این دلایل رو رد می کنند ولی چیزی که وجود داره شواهدی است که روز به روز روشنتر میشوند و به نظر میرسه خیلی زود ، در آینده ای نزدیک وقتی این سوال مطرح میشه که آیا موجودات فضایی وجود دارند ؟ با اطمینان پاسخ بدیم ، بله!

آدم فضایی, سال تحصیلی 1401-1400, مینی رادیکال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

«مطالب دیگر»

keyboard_arrow_up