folder_openپرورشی
بدون دیدگاه

گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی

همزمان با آغاز سالروز امامت امام زمان (عج) و گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی؛ مراسم “صبحگاه کتاب” و تشکیل نمایشگاه کتاب در دبیرستان شهید دکتر رمضانخانی با همکاری اعضای شورای دانش آموزی و با حضور مسئولین استان برگزار شد.

زهره امیرچخماقی، رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک، بعنوان سخنران مراسم؛ پیرامون نقش معلمان در ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه سخنانی را بیان و پیشنهاداتی نیز جهت افزایش سرانه مطالعه در مدارس ارائه نمود.

یکی از برنامه های جالب این مراسم، معرفی کتاب توسط دانش آموزان بود. ۴ نفر از دانش آموزان بطور جداگانه، خلاصه کتابهایی در زمینه ادبیات، داستان انگلیسی (که به زبان انگلیسی و فارسی بازگو شد)، ورزش و مهدویت را بیان نمودند.

برنامه جذاب دیگر، مشاعره دو نفر از دانش آموزان بود که در دو بخش انجام شد. بخش اول مشاعره عمومی و بخش دوم مشاعره موضوعی بود که در زمینه قرآن، حضرت محمد(ص)، حضرت مهدی(عج)، هنر، مهارت و ورزش به مشاعره پرداختند.

در ادامه، با حضور مسئولین از دانش آموزانی که به مدرسه کتاب اهداء کرده بودند تجلیل شد.

سپس توسط رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک نمایشگاه کتابی که توسط دانش آموزان برپا شده بود افتتاح و مسئولین و دانش آموزان از قسمتهای مختلف نمایشگاه بازدید کردند.

گفتنی است؛ نمایشگاه شامل بخشهایی از قبیل: اهداء کتاب توسط دانش آموزان، فروش کتابهای دست دوم، اجرای موسیقی زنده توسط دانش آموزان و نمایشگاه شورا بود که مورد بازدید مسئولین قرار گرفت.

سال تحصیلی 1397-1398, گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

«مطالب دیگر»

keyboard_arrow_up